Müügi- ja teenusetingimused 

1. Üldtingimused 

1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad kõikidele Tarkusekompass OÜ poolt pakutavatele koolitustele ja teenustele, sh virtuaalse assistendi teenusele, kui ei ole kirjalikult kokku lepitud teisiti. 

1.2. Registreerides end koolitusele või tellides virtuaalse assistendi teenust, nõustub klient käesolevate müügitingimustega. 

1.3. Ettevõttel on õigus tingimusi muuta. Uued tingimused avaldatakse ettevõtte veebilehel ja need kehtivad alates avaldamisest. 

2. Registreerimine ja teenuse tellimine 

2.1. Koolitustele registreerimine ja teenuse tellimine toimub veebilehel www.tarkusekompass.ee või e-posti teel info@tarkusekompass.ee. 

2.2. Teenuse tellimus kinnitatakse vastavalt teenusele kas pärast kliendi poolse kinnituskirja saabumist, registreerimistasu või ettemaksu laekumist ettevõtte arvelduskontole. 

2.3. Virtuaalse assistendi teenuse tellimisel koostatakse vajadusel eraldi teenusleping, mis reguleerib täpsemalt koostööd. 

3. Maksed ja hinnakujundus 

3.1. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu, kui ei ole märgitud teisiti. 

3.2. Koolituse või teenuse eest tasumine toimub arve alusel enne teenuse osutamise algust, kui pole kokku lepitud teisiti. 

3.2. Ettevõte aktsepteerib järgmisi makseviise: pangalink, krediitkaart, pangaülekanne. 

3.3. Kui makset ei laeku määratud tähtajaks, on ettevõttel õigus broneering või teenuse osutamine tühistada. 

4. Tühistamine ja tagasimaksed 

4.1. Koolituse tühistamine: 

  • Kuni 7 päeva enne koolituse algust – 100% tasu tagastatakse. 
  • 2–6 päeva enne koolitust – 50% tagastatakse. 
  • Vähem kui 48 tundi enne algust või mitte ilmumisel – tasu ei tagastata. 

4.2. Virtuaalse assistendi teenuse tühistamine: 

  • Tellimusest loobumiseks tuleb teatada vähemalt 5 tööpäeva ette. Etteteatamisel tagastatakse kasutamata teenuse eest 100%. 
  • Vähem kui 5 tööpäeva ette teatamisel võib ettevõte rakendada tühistamistasu kuni 50% ulatuses. 
  • Teenusele kehtib tühistamistasu 100%, kui töö on juba alustatud.
  • Kiirtöödele kehtib tühistamistasu 100%, kui töö on juba alustatud. 

4.3. Ettevõttel on õigus koolitus edasi lükata või tühistada, teavitades sellest vähemalt 7 päeva ette. Sellisel juhul tagastatakse 100% tasutud summast või pakutakse asendusteenust. 

4.4. Ettenägematud olukorrad ja vääramatu jõud 

4.4.1. Ettevõttel on õigus koolitus või teenus edasi lükata, katkestada või ümber korraldada, kui esineb ettenägematu olukord, mis takistab selle toimumist. Sellisteks olukordadeks loetakse muu hulgas koolitaja ootamatu haigestumine, tehnilised tõrked, loodusõnnetused, riiklikud piirangud, streigid või muud vääramatu jõu juhtumid. 

4.4.2. Ettevõte teavitab klienti muudatustest esimesel võimalusel e-posti või telefoni teel. 

4.4.3. Sellisel juhul pakub ettevõte kliendile: 

  • koolituse/teenuse edasilükkamist, 
  • asenduskoolitajat või -teenusepakkujat, 
  • või tasutud summa täielikku tagastamist. 

4.4.4. Vääramatu jõu olukorras ei vastuta ettevõte võimalike kahjude ega saamata jäänud tulu eest, mis võib klienti tabada teenuse ärajäämise tõttu. 

5. Teenuse muudatused 

5.1. Ettevõttel on õigus teha muudatusi koolituse või virtuaalse assistendi teenuse ajakavas, sisus või vastutavates spetsialistides, kui see on vajalik teenuse kvaliteedi tagamiseks. 

5.2. Muudatustest teavitatakse kliente esimesel võimalusel. Kliendil on õigus keelduda muudatusega mittenõustumise korral ja saada tagasi vastava osa tasust. 

5.3. Kui teenus jääb Tarkusekompass OÜ-st tulenevalt ära, tagastatakse kliendile 100% tasutud summast või pakutakse asendusteenust. 

6. Kliendi kohustused 

6.1. Koolitusel osaleja peab järgima koolituse juhiseid ja reegleid. 

6.2. Virtuaalse assistendi teenust tellides peab klient: 

  • Esitama selged ja realistlikud tööülesanded; 
  • Andma juurdepääsu vajalikele töövahenditele ja infole; 
  • Tagama vajalikud kontaktid ja suhtluskanalid. 

6.3. Klient kohustub mitte kasutama koolitusmaterjale ega teenuse raames loodud sisu ilma kirjaliku loata väljaspool lubatud ulatust. 

7. Privaatsus ja andmekaitse 

7.1. Ettevõte töötleb isikuandmeid kooskõlas kehtivate andmekaitse seadustega ning oma privaatsuspoliitikaga (vt [privaatsuspoliitika link]). 

7.2. Kogu teenuse käigus saadud info ja andmed on konfidentsiaalsed ning neid ei edastata kolmandatele isikutele ilma kliendi nõusolekuta, välja arvatud seadusest tulenevatel juhtudel. 

8. Vastutus ja kahjud 

8.1. Ettevõte ei vastuta otseste ega kaudsete kahjude eest, mis tulenevad koolituse või teenuse sisust, tehnilistest häiretest, katkestustest või muudatustest. 

8.2. Ettevõte ei vastuta kliendi isiklike andmete ega esemete kadumise või kahjustumise eest teenuse osutamise käigus. 

9. Intellektuaalne omand 

9.1. Kõik koolitus- ja teenusematerjalid kuuluvad Tarkusekompass OÜ-le ning nende kasutamine muul otstarbel kui kokkulepitud töö või isiklik õpe on keelatud. 

9.2. Ilma kirjaliku loata on keelatud materjalide kopeerimine ja jagamine kolmandatele isikutele. 

10. Vaidluste lahendamine ja kohaldatav õigus 

10.1. Vaidlused püütakse lahendada esmalt poolte omavaheliste läbirääkimiste teel. 

10.2. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi seaduste alusel pädevas kohtus. 

Kontaktandmed  

Kui teil on küsimusi või soovite oma õigusi kasutada, võtke meiega ühendust: info@tarkusekompass.ee

Scroll to Top