Skip to content

Kriisikommunikatsioon

Koolituse sisu ja fookus: 


Sissejuhatus kriisikommunikatsiooni 

  • kommunikatsioonitöö tähendus ja valdkonnad 
  • kommunikatsioon kui juhtimisinstrument 
  • Kriisid kommunikatsioonitöös ja kriisi tasemed 

Kriisideks valmistumine 

  • juhi ja meeskonna valmisolek kriisideks, kriisikommunikatsiooni plaan 
  • tööjaotus ja sisekommunikatsioon kriiside ajal 
  • kriisiks valmistumise praktiline grupitöö 

Kommunikatsiooni juhtimine kriisiolukordades 

  • kommunikatsioon töötajate, partnerite ja meediaga 
  • meediatöö kriisi ajal, ajakirjandus – partner või vastane? 
  • ohud kriisikommunikatsioonis 
  • juhi roll kõneisikuna kriiside lahendamisel 
  • kriisikaasuste ühised arutelud, kriisi kasutegurid ja kokkuvõte 

Õpiväljundid, mille koolitusel osaleja saavutab: 

  • Oskab arvestada kommunikatsiooni kui olulist juhtimisinstrumenti kriiside ennetamisel ja lahendamisel. 
  • Oskab kommunikatsioonitööd planeerida ning teab enda rolli nii kriisi sisulise juhina kui ka kõneisikuna kommunikatsioonis sihtrühmadega 
  • Tunneb kommunikatsioonitöö eripärasid ja meediasuhtluse praktilisi samme 
  • Oskab ennetada ohte kriisikommunikatsioonis. 

Scroll to Top