Koolituse sisu ja fookus:
Sissejuhatus kriisikommunikatsiooni
- kommunikatsioonitöö tähendus ja valdkonnad
- kommunikatsioon kui juhtimisinstrument
- Kriisid kommunikatsioonitöös ja kriisi tasemed
Kriisideks valmistumine
- juhi ja meeskonna valmisolek kriisideks, kriisikommunikatsiooni plaan
- tööjaotus ja sisekommunikatsioon kriiside ajal
- kriisiks valmistumise praktiline grupitöö
Kommunikatsiooni juhtimine kriisiolukordades
- kommunikatsioon töötajate, partnerite ja meediaga
- meediatöö kriisi ajal, ajakirjandus – partner või vastane?
- ohud kriisikommunikatsioonis
- juhi roll kõneisikuna kriiside lahendamisel
- kriisikaasuste ühised arutelud, kriisi kasutegurid ja kokkuvõte
Õpiväljundid, mille koolitusel osaleja saavutab:
- Oskab arvestada kommunikatsiooni kui olulist juhtimisinstrumenti kriiside ennetamisel ja lahendamisel.
- Oskab kommunikatsioonitööd planeerida ning teab enda rolli nii kriisi sisulise juhina kui ka kõneisikuna kommunikatsioonis sihtrühmadega
- Tunneb kommunikatsioonitöö eripärasid ja meediasuhtluse praktilisi samme
- Oskab ennetada ohte kriisikommunikatsioonis.